διαβαστε περισσοτερα
Pause
Mute

τα νεα μασ

Χορτοφαγική διατροφή και πρωτείνες. Τι συμβαίνει αν επιλέξουμε να τρώμε χορτοφαγικά;

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια στροφή στη χορτοφαγία και ένα αυξημένο ενδιαφέρον των ανθρώπων να μειώσουν την κατανάλωση ζωικών προϊόντων. Παράλληλα όμως, κυριαρχεί και η πεποίθηση ότι επιλέγοντας τη χορτοφαγία δεν έχουμε επαρκή πρόσληψη πρωτεϊνών στον οργανισμό μας. Τι ισχύει τελικά;

Μείωσε την σπατάλη νερού ξεκινώντας από την κουζίνα σου

Το πολυτιμότερο αγαθό, το νερό, μας δίνεται απλόχερα στο σπίτι μας, όταν 785 εκατομμύρια άνθρωποι δεν έχουν καν πρόβαση σε καθαρό νερό.

Έξυπνες ιδέες για να αγαπήσει το παιδί τα χειμωνιάτικα λαχανικά

Δείτε μερικές ιδέες για να γίνουν τα χειμωνιάτικα λαχανικά το αγαπημένο γεύμα μικρών και μεγάλων

Αναπάντεχοι τρόποι να αξιοποιήσεις 8 υλικά που σίγουρα θα πέταγες στα σκουπίδια

Μείωσε τη σπατάλη τροφίμων αξιοποιώντας ταπεινά υλικά, που νόμιζες ότι δεν έχουν καμία αξία.

Αβοκάντο γεμιστά με υγιεινή κοτοσαλάτα

Cooking Time
Περισσότερο από 60’
·
Servings
4 ΜΕΡΙΔΕΣ
·
Difficulty
Εύκολη

Δείξε μου τον κάδο σου να σου πω τι κάνεις λάθος

Σε αυτό το 4ο επεισόδιο η Madame Ginger και Γιώργος Τσούλης, αναλύουν την ανακύκλωση. Για την ακρίβεια η Ginger αναλύει και ο Γιώργος ακούει. Ή μάλλον… καλύτερα να δείτε το επεισόδιο.

δειτε το video

Υγιεινές Συνταγές

Δειτε τα ολα

ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

Cooking Time
Λιγότερο από 30’
·
Servings
μερ
·
Difficulty
Εύκολη

Μπισκότα σοκολάτας με αβοκάντο και αλεύρι βρώμης

Κάθε εβδομάδα σας προτείνουμε την αγαπημένη μας συνταγή για έμπνευση με νέες, ξεχωριστές γευστικές δημιουργίες!

Δείτε ολεσ τισ συνταγεσ

Ζούμε Καλύτερα

Δειτε τα ολα

Τρόποι για να μειώσεις την κατανάλωση της ζάχαρης

8 συμβουλές  που θα σε βοηθήσουν να μειώσεις τη ζάχαρη στην καθημερινή σου διατροφή.

Τι είναι η προπόνηση Tabata και πώς θα σε κρατήσει σε φόρμα τα Χριστούγεννα

Διατήρησε τη φόρμα σου τα Χριστούγεννα με την υψηλής έντασης προπόνηση Tabata

Τι είναι η διαισθητική διατροφή;

Πώς το να «ακούμε» το σώμα μας και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του μπορεί να μας οδηγήσει στην καλύτερη δυνατή σχέση με το φαγητό, να εμποδίσει την ανάπτυξη διατροφικών διαταραχών και να μας βγάλει από τον φαύλο κύκλο της «μόνιμης» δίαιτας.

Ανακύκλωση

Δειτε τα ολα