1/8
kg
cm
έτη
Ποιο είναι το φύλο σου;
Πόσο συχνά γυμνάζεσαι;
Ποιος είναι ο στόχος σου;
Έχεις κάποιο διατροφικό περιορισμό;
Ποιός διατροφικός τύπος σου ταιριάζει καλύτερα;

Συγχαρητήρια!

ΤΟ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ

kcal
ΤΟ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ

kcal

ΔΕΥ ΤΡΙ ΤΕΤ ΠΕΜ ΠΑΡ ΣΑΒ ΚΥΡ

Σε περίπτωση χρήσης του link για το ΑΒ Eshop για την παραγγελία και αγορά προϊόντων, τα μόνα στοιχεία που αποθηκεύονται από την ΑΒ είναι τα στοιχεία που θα δηλώσετε ή έχετε δηλώσει στο λογαριασμό σας σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Είσαι

Αντάλλαξε το δεκατιανό και το απογευματινό 1-2 φορές την εβδομάδα, με 1 κρέπα ή 1 μικρό ποτήρι light cheesecake

Αντάλλαξε το δεκατιανό ή το απογευματινό 1-2 φορές την εβδομάδα με 1 κρέπα ή 1 μικρό ποτήρι light cheesecake

Αντάλλαξε το δεκατιανό ή το απογευματινό 1-2 φορές την εβδομάδα με 1,5 κρέπα ή 1,5 μικρό ποτήρι light cheesecake

Αντάλλαξε το δεκατιανό ή το απογευματινό 1-2 φορές την εβδομάδα με 2 κρέπες ή 2,5 μικρά ποτήρια light cheesecake

Αντικατέστησε ως εξής:

Αντικατέστησε το κοτόπουλο με λαχανικά στη γάστρα με αυτή τη healthy «τηγανιά» κοτόπουλο στις ίδιες ποσότητες όπως αναφέρονται στο διαιτολόγιο

Αντικατέστησε το ψάρι της εβδομάδας με αυτά τα healthy fishticks στην ίδια ποσότητα με το ψάρι

Αντικατέστησε ένα βραδινό της εβδομάδας με αυτό το healthy burger (~90γρ μπιφτέκι)

Αντικατέστησε ως εξής:

Αντικατέστησε το κοτόπουλο με λαχανικά στη γάστρα με αυτή τη healthy «τηγανιά» κοτόπουλο στις ίδιες ποσότητες όπως αναφέρονται στο διαιτολόγιο

Αντικατέστησε το ψάρι της εβδομάδας με αυτά τα healthy fishticks στην ίδια ποσότητα με το ψάρι

Αντικατέστησε ένα βραδινό της εβδομάδας με αυτό το healthy burger (~120γρ μπιφτέκι)

Αντικατέστησε ως εξής:

Αντικατέστησε το κοτόπουλο με λαχανικά στη γάστρα με αυτή τη healthy «τηγανιά» κοτόπουλο στις ίδιες ποσότητες όπως αναφέρονται στο διαιτολόγιο

Αντικατέστησε το ψάρι της εβδομάδας με αυτά τα healthy fishticks στην ίδια ποσότητα με το ψάρι

Αντικατέστησε ένα βραδινό της εβδομάδας με αυτό το healthy burger (~150γρ μπιφτέκι)

Αντικατέστησε ως εξής:

Αντικατέστησε το κοτόπουλο με λαχανικά στη γάστρα με αυτή τη healthy «τηγανιά» κοτόπουλο στις ίδιες ποσότητες όπως αναφέρονται στο διαιτολόγιο

Αντικατέστησε το ψάρι της εβδομάδας με αυτά τα healthy fishticks στην ίδια ποσότητα με το ψάρι

Αντικατέστησε ένα βραδινό της εβδομάδας με αυτό το healthy burger (~180γρ μπιφτέκι)

Αντικατέστησε ως εξής:

Αντικατέστησε το κοτόπουλο με λαχανικά στη γάστρα με αυτή τη healthy «τηγανιά» κοτόπουλο στις ίδιες ποσότητες όπως αναφέρονται στο διαιτολόγιο

Αντικατέστησε το ψάρι της εβδομάδας με αυτά τα healthy fishticks στην ίδια ποσότητα με το ψάρι

Αντικατέστησε ένα βραδινό της εβδομάδας με αυτό το healthy burger (~200γρ μπιφτέκι)

Σε περίπτωση χρήσης του link για το ΑΒ Eshop για την παραγγελία και αγορά προϊόντων, τα μόνα στοιχεία που αποθηκεύονται από την ΑΒ είναι τα στοιχεία που θα δηλώσετε ή έχετε δηλώσει στο λογαριασμό σας σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Είσαι

Αντάλλαξε το δεκατιανό και το απογευματινό 1-2 φορές την εβδομάδα, με 1 κρέπα ή 1 κομμάτι raspberry cheescake

Αντάλλαξε το δεκατιανό ή το απογευματινό 1-2 φορές την εβδομάδα με 1 κρέπα ή 1 κομμάτι raspberry cheescake

Αντάλλαξε το δεκατιανό ή το απογευματινό 1-2 φορές την εβδομάδα με 1,5 κρέπα ή 1,5 κομμάτι raspberry cheescake

Αντάλλαξε το δεκατιανό ή το απογευματινό 1-2 φορές την εβδομάδα με 2 κρέπες ή 2 κομμάτια raspberry cheescake

Αντάλλαξε το δεκατιανό ή το απογευματινό 1-2 φορές την εβδομάδα με 2,5 κρέπες ή 2,5 κομμάτια raspberry cheescake

Αντικατέστησε ως εξής:

Αντί για την κλασσική πραλίνα πραλίνα εμπορίου κατανάλωσε στο πρωινό σου απιτική πραλίνα χωρίς ζάχαρη στην ίδια ποσότητα

Αντί για ποπ κορν ή πατατάκια καταναλώστε αυτά το healthy snack ρεβιθιών για  απογευματινό(~ 1/2 φλιτζ)

Καταναλώστε για μεσημεριανό αυτές τις vegan ΒΒQ cauliflower wings. Κατανάλωσε 4 wings με 2 κ.σ. σάλτσα αβοκάντο και 1 φλιτζ μανιτάρια

Αντικατέστησε ως εξής:

Αντί για την κλασσική πραλίνα κατανάλωσε στο πρωινό σου σπιτική πραλίνα χωρίς ζάχαρη στην ίδια ποσότητα

Αντί για ποπ κορν ή πατατάκια καταναλώστε αυτά το healthy snack ρεβιθιών για απογευματινό(~ 1/2 φλιτζ)

Καταναλώστε για μεσημεριανό αυτές τις vegan ΒΒQ cauliflower wings. Κατανάλωσε 6 wings με 2 κ.σ. σάλτσα αβοκάντο και 1 φλιτζ μανιτάρια

Αντικατέστησε ως εξής:

Αντί για την κλασσική πραλίνα κατανάλωσε στο πρωινό σου σπιτική πραλίνα χωρίς ζάχαρη στην ίδια ποσότητα

Αντί για ποπ κορν ή πατατάκια καταναλώστε αυτά το healthy snack ρεβιθιών για απογευματινό (~ 1 φλιτζ)

Καταναλώστε για μεσημεριανό αυτές τις vegan ΒΒQ cauliflower wings, Κατανάλωσε 8 wings με 3 κ.σ. σάλτσα αβοκάντο και 1 φλιτζ μανιτάρια

Αντικατέστησε ως εξής:

Αντί για την κλασσική πραλίνα κατανάλωσε στο πρωινό σου σπιτική πραλίνα χωρίς ζάχαρη στην ίδια ποσότητα

Αντί για ποπ κορν ή πατατάκια καταναλώστε αυτά το healthy snack ρεβιθιών για απογευματινό(~ 1,5 φλιτζ)

Καταναλώστε για μεσημεριανό αυτές τις vegan ΒΒQ cauliflower wings. Κατανάλωσε 10 wings με 3 κ.σ. σάλτσα αβοκάντο και 1 φλιτζ μανιτάρια

Αντικατέστησε ως εξής:

Αντί για την κλασσική πραλίνα κατανάλωσε στο πρωινό σου σπιτική πραλίνα χωρίς ζάχαρη στην ίδια ποσότητα

Αντί για ποπ κορν ή πατατάκια καταναλώστε αυτά το healthy snack ρεβιθιών για απογευματινό(~ 2 φλιτζ)

Καταναλώστε για μεσημεριανό αυτές τις vegan ΒΒQ cauliflower wings. Κατανάλωσε 10 wings με 4 κ.σ. σάλτσα αβοκάντο και 1 φλιτζ μανιτάρια

Σε περίπτωση χρήσης του link για το ΑΒ Eshop για την παραγγελία και αγορά προϊόντων, τα μόνα στοιχεία που αποθηκεύονται από την ΑΒ είναι τα στοιχεία που θα δηλώσετε ή έχετε δηλώσει στο λογαριασμό σας σύμφωνα με τους όρους του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Είσαι

Αντάλλαξε το δεκατιανό και το απογευματινό 1-2 φορές την εβδομάδα, με 1 κρέπα ή 1 ποτηράκι ρυζόγαλο με πορτοκάλι και βατόμουρα

Αντάλλαξε το δεκατιανό ή το απογευματινό 1-2 φορές την εβδομάδα με 1 κρέπα ή 1 ποτηράκι ρυζόγαλο με πορτοκάλι και βατόμουρα

Αντάλλαξε το δεκατιανό ή το απογευματινό 1-2 φορές την εβδομάδα με 1,5 κρέπα ή 1,5 ποτηράκι ρυζόγαλο με πορτοκάλι και βατόμουρα

Αντάλλαξε το δεκατιανό ή το απογευματινό 1-2 φορές την εβδομάδα με 2 κρέπες ή 2 ποτηράκια ρυζόγαλο με πορτοκάλι και βατόμουρα

Αντάλλαξε το δεκατιανό ή το απογευματινό 1-2 φορές την εβδομάδα με 2,5 κρέπες ή 2,5 ποτηράκια ρυζόγαλο με πορτοκάλι και βατόμουρα

Αντικατέστησε ως εξής:

Αντικατέστησε ένα βραδινό σου με αυτό το vegeterian hot dog με καρότο ( ~2 κ.σ. σως τυρί με γιαούρτι)

Αντικατέστησε το δεκατιανό ή το απογευματινό σας με 1 τυρένιο donut

Αντικατέστησε ως εξής:

Αντικατέστησε ένα βραδινό σου με αυτό το vegetarian hot dog με καρότο ( ~4 κ.σ. σως τυρί με γιαούρτι)

Αντικατέστησε το δεκατιανό ή το απογευματινό σας με 2 τυρένια donuts

Αντικατέστησε ως εξής:

Αντικατέστησε ένα βραδινό σου με 2 vegetarian hot dog με καρότο ( ~2 κ.σ. σως τυρί με γιαούρτι / hot dog)

Αντικατέστησε το δεκατιανό ή το απογευματινό σας με 3 τυρένια donuts

Αντικατέστησε ως εξής:

Αντικατέστησε ένα βραδινό σου με 2 vegeterian hot dog με καρότο ( ~4 κ.σ. σως τυρί με γιαούρτι/ hot dog)

Αντικατέστησε το δεκατιανό ή το απογευματινό σας με 4 τυρένια donuts