Fish ’n’ chips τραγανά και υγιεινά

Λιγότερα λιπαρά ίσον λιγότερες θερμίδες. Η δική μας εκδοχή των fish ’n’ chips είναι ένα πιάτο ελαφρύ, υγιεινό, πλούσιο σε πρωτεΐνες και ω3 λιπαρά, που συμβάλλουν στη διατήρηση της καλής υγείας και ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Τα ψάρια είναι πλήρης πηγή πρωτεϊνών, τα καρότα πηγή β-καροτίνης, που μετατρέπεται σε βιταμίνη Α, και η παστινάκη πλούσια σε ίνες, κάλιο, μαγνήσιο και βιταμίνη C.


Fish ’n’ chips τραγανά και υγιεινά Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200°C. Σε ευρύχωρο ταψί απλώνουμε 500 γρ. ανάμεικτα καρότα και γλυκοπατάτα, όλα κομμένα σε λεπτές φέτες με το μαντολίνο. Ρίχνουμε 1 κ.σ. ελαιόλαδο και λίγο αλάτι, ανακατεύουμε και ψήνουμε για 20-35 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν όμορφα και να γίνουν τραγανά εξωτερικά. Παράλληλα, σε μπολ ανακατεύουμε 120 γρ. ψίχα από προζυμένιο ψωμί (ή νιφά- δες βρόμης ή ψιλοκοπανισμένους ξηρούς καρπούς), 1 κ.σ. σούπας μαϊντανό και λίγο αλάτι. Σε άλλο μπολ χτυπάμε 1 αβγό (ή 2 ασπράδια αβγών).

Πλένουμε καλά 2 φιλέτα ψαριού, βάρους 200 γρ. το καθένα, τα σκουπίζουμε καλά και τα αλευρώνουμε, τινάζοντας να φύγει η περίσσεια. Τα περνάμε από το αβγό και έπειτα από τα ψίχουλα ψωμιού. Ζεσταίνουμε καλά ένα σκέτο αντικολλητικό τηγάνι και, όταν κάψει, ψήνουμε εκεί τα παναρισμένα φιλέτα για 3 λεπτά από κάθε πλευρά, μέχρι να πάρουν χρυσαφένιο χρώμα. Τα βάζουμε σε ταψάκι και ψήνουμε στον φούρνο (αναμμένο ήδη από το ψήσιμο των λαχανικών), για 5-8 λεπτά. Τα σερβίρουμε με τα ψητά λαχανικά και συνοδεύουμε με μαγιονέζα αβοκάντο.

Διαβαστε επισησ

To #allazoumesinithies χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.