Υγιεινές βάφλες γλυκοπατάτας

  • Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατεύουμε 1½ φλ. αλεύρι ολικής άλεσης, για όλες τις χρήσεις, 1 φλ. νιφάδες βρόμης, 3 κ.γ. μπέικιν πάουντερ, 1 κ.γ. κανέλα και 1/4 κ.γ. αλάτι. Προσθέτουμε 2 αβγά, 1 φλ. γάλα πλήρες, 1/2 φλ. γιαούρτι πλήρες, 3 κ.σ. βούτυρο, 120 γρ. πουρές γλυκοπατάτας* και 2 κ.σ. ζάχαρη καστανή ή 1 κ.σ. μέλι και ανακατεύουμε ώστε να ομογενοποιηθούν καλά τα συστατικά. Αφήνουμε το μείγμα να σταθεί για 10 λεπτά. Αν είναι παχύρρευστο, προσθέτουμε επιπλέον 1-2 κ.σ. γάλα.
  • Ρίχνουμε μίαα δόση από το μείγμα στη βαφλιέρα και ψήνουμε μέχρι να ροδίσει. Συνεχίζουμε με τις υπόλοιπες δόσεις μέχρι να τελειώσει το μείγμα. Σερβίρουμε τις βάφλες με παγωτό βανίλια ή γιαούρτι και φρεσκοκομμένες φράουλες.

 

*Πουρές γλυκοπατάτας: Με ένα πιρούνι τρυπάμε τις γλυκοπατάτες σε διάφορα σημεία, τις καλύπτουμε καλά με αλουμινόχαρτο και τις ψήνουμε με τη φλούδα στον φούρνο για περίπου 1 ώρα ή μέχρι να μαλακώσουν καλά. Τις βγάζουμε και, όπως είναι ζεστές, με κουτάλι αδειάζουμε τη σάρκα τους σε μπολ. Αλατοπιπερώνουμε και προσθέτουμε λίγο ελαιόλαδο ή βούτυρο, ανακατεύοντας καλά μέχρι να γίνει ένας λείος πουρές.

Μαρία Μπίζιου, Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Μαρία Μπίζιου, Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος

Διαβαστε επισησ

To #allazoumesinithies χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.