πισω στa αρθρα

Σάντουιτς με «ψωμί» γλυκοπατάτας

Αντί ψωμιού χρησιμοποιούμε 2 χοντροκομμένες και ψημένες φέτες γλυκοπατάτας, περιορίζοντας τη γλουτένη και την περιεκτικότητα της κλασικής συνταγής σε απλούς υδατάνθρακες κατά τουλάχιστον 90%.


Σε ένα μεσαίο μπολ ανακατεύουμε 600 γρ. κιμά (100% άπαχο μοσχαρίσιο), 50 γρ. ελαιόλαδο, 1 κ.σ. μουστάρδα, 1 κ.σ. κέτσαπ, 1 κ.γ. Worcester ή ΒBQ sauce και 1/2 κ.γ. σκόνη σκόρδου. Νοστιμίζουμε με καπνιστή πάπρικα, αλάτι και πιπέρι και πλάθουμε 4 μικρά μπιφτέκια.

Σε ένα άλλο μεσαίο μπολ ρίχνουμε 2 μεσαίου μεγέθους γλυκοπατάτες, κομμένες σε 8 χοντρές φέτες, πάχους 1,5 εκ., προσθέτουμε 1 κ.σ. ελαιόλαδο και αλατοπιπερώνουμε. Προθερμαίνουμε ένα σχαροτήγανο ή ένα αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια προς υψηλή θερμοκρασία και βάζουμε τα μπιφτέκια στη μία πλευρά της επιφάνειας ψησίματος και τις γλυκοπατάτες στην άλλη. Ψήνουμε τις γλυκοπατάτες μέχρι να μαλακώσουν, 4-6 λεπτά ανά πλευρά. Ψήνουμε τα μπιφτέκια ανάλογα με τις προτιμήσεις μας, 4-5 λεπτά ανά πλευρά, προσθέτοντας από 1 φέτα καπνιστό τυρί (τύπου Μετσοβόνε) στο κάθε μπιφτέκι μετά το πρώτο γύρισμα.

Μαρία Μπίζιου, Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Μαρία Μπίζιου, Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος

Διαβαστε επισησ

To #allazoumesinithies χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.