Υγιεινά ζελεδάκια φρούτων χωρίς ζάχαρη; Κι όμως γίνεται!

Πανεύκολα ζελεδάκια φρούτων όπως… παλιά, αλλά χωρίς ζάχαρη, για να τα έχεις μαζί στις βόλτες και στην παραλία.

Τώρα το καλοκαίρι, δίπλα στην καθημερινή ερώτηση «Τι θα φάμε σήμερα;» έρχεται και άλλη μία: «Τι σνακ θα πάρω μαζί στην παραλία;». Γιατί αν θέλεις να ξεφύγεις λίγο από το κλασικό τοστάκι, πρέπει να το σκεφτείς λίγο παραπάνω. Και μην μου πεις πως το καλύτερο σνακ για την παραλία είναι ο λουκουμάς… Νόστιμος δε λέω, αλλά όχι για συνέχεια. Άλλωστε, είπαμε, #allazoumesinithies!

Κι επειδή εμείς εδώ ό,τι λέμε το εννοούμε, σου βρήκαμε πανεύκολη συνταγή για ζελεδάκια φρούτων από αποξηραμένα φρούτα, για να μην σπας το κεφάλι σου να βρεις τι θα φτιάξεις.

Αν σου άρεσαν τα ζελεδάκια φρούτων όταν ήσουν μικρός/ή, αυτή η υγιεινή τους εκδοχή θα σε ξετρελάνει! Όχι μόνο γιατί φτιάχνονται σε ελάχιστο χρόνο, αλλά και γιατί είναι γευστικότατα και δεν περιέχουν επιπλέον ζάχαρη.

Τα σνακ για την παραλία πέρα από υγιεινά και θρεπτικά πρέπει να σε κρατήσουν χορτάτο για αρκετές ώρες. Φτιάξε πρόγραμμα κάθε εβδομάδα και έχε μαζί σου κάτι από τα παρακάτω:

  • Σπιτικές μπάρες δημητριακών: θα βρεις αμέτρητες συνταγές για να φτιάξεις τις δικές σου μπάρες, μόνο πρόσεχε τα λιπαρά και τη ζάχαρη που θα περιέχει η συνταγή.
  • Μπαλίτσες ενέργειας: μοιάζουν με τις μπάρες, αλλά έχουν λιγότερα υλικά και είναι πιο γρήγορες στην παρασκευή τους.
  • Σάντουιτς με αραβική πίτα ή μπαγκέτα και ό,τι τραβάει η όρεξή σου μέσα: κοτόπουλο, ψητά λαχανικά, φαλάφελ, κάποιο αλειφώμενο τυρί με χαμηλά λιπαρά, χούμους, ή κάποια σος με βάση το γιαούρτι.
  • Ξηροί καρποί και αποξηραμένα φρούτα: μια ποικιλία ξηρών καρπών (φρόντισε να είναι ανάλατοι) και αποξηραμένων φρούτων είναι εξαιρετικό και χορταστικό σνακ.
  • Κριτσίνια, παξιμάδια, ρυζογκοφρέτες κ.α., ολικής άλεσης, σε συνδυασμό με κάποιο φρούτο.
  • Στικς λαχανικών ή/και φρέσκα φρούτα.
  • Παστέλι, αν είναι και σπιτικό ακόμα καλύτερα.

Και μην ξεχνάς το άφθονο νερό!

Υγιεινά ζελεδάκια φρούτων, χωρίς ζάχαρη

Μερίδες: 30 κομμάτια

Υλικά:

400γρ αποξηραμένα βερίκοκα

75γρ αποξηραμένα goji berries

50γρ βούτυρο κάσιους

το ξύσμα από 1 lime

50γρ περίπου τριμμένη καρύδα

Εκτέλεση:

  1. Μουλιάζουμε τα βερίκοκα και τα goji berries σε χλιαρό νερό για περίπου 20 λεπτά, τα στραγγίζουμε και σκουπίζουμε τα πολλά νερά.
  2. Κόβουμε τα βερίκοκα σε 2-3 κομμάτια και τα πολτοποιούμε στον επεξεργαστή τροφίμων μαζί με τα goji, το βούτυρο κάσιους και το ξύσμα lime.
  3. Απλώνουμε το μείγμα σε ένα τετράγωνο ταψάκι 24×24εκ. το οποίο έχουμε στρώσει με μεμβράνη, και το βάζουμε για περίπου 2 ώρες στο ψυγείο, ή όλη νύχτα.
  4. Κόβουμε σε 30 τετράγωνα κομμάτια και τα περνάμε από τριμμένη καρύδα, να καλυφθούν.
  5. Τα φυλάμε στο ψυγείο σε δοχείο με καπάκι.
Εύη Σκούρα, Food Blogger, The Healthy Cook

Διαβαστε επισησ

Βάλε τα βότανα στη ζωή σου και επωφελήσου από τις θεϊκές ιδιότητές τους

12 gods: τα ελληνικά βότανα σε βιοδιασπώμενες κάψουλες αποκλειστικά στα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος

Βάζουμε ARMONIA στη ζωή μας με την ΑΒ Βασιλόπουλος!

Μαζί #allazoumesinithies και χάρη στις 75 νέες γωνιές ARMONIA της ΑΒ, επιλέγουμε τα προϊόντα που θα φέρουν υγεία, ισορροπία και αρμονία στη ζωή μας!

Ratatouille… γλυκό, με ποικιλία μήλων και αχλαδιών ΑΒ

#allazoumesinithies και μεταμορφώνουμε τα αγαπημένα μας φθινοπωρινά φρούτα στο πιο comfort και γλυκό… ratatouille.