πισω στισ συνταγεσ

Rainbow Berry Smoothie Bowl

Λιγότερο από 30’
·
2 μερ
·
Εύκολη

Υλικα

200g
κατεψυγμένα μούρα (για τη βάση του smoothie)
1
μπανάνα, ξεφλουδισμένη και ψιλοκομμένη (για τη βάση του smoothie)
260ml
γάλα αμυγδάλου χωρίς ζάχαρη ή γάλα καρύδας (για τη βάση του smoothie)
1 κ.σ.
σπόρους chia (για τη βάση του smoothie)
κόκκινα φρούτα - φράουλες, σμέουρα, κεράσια, καρπούζι, κόκκινα σταφύλια (για το σερβίρισμα)
πορτοκαλί & κίτρινα φρούτα - μάνγκο, βερίκοκα, παπάγια, ροδάκινα, μπανάνα, ανανά (για το σερβίρισμα)
πράσινα φρούτα - σταφύλια, ακτινίδιο (για το σερβίρισμα)
μπλε και μοβ φρούτα - βατόμουρα, μοβ σταφύλια (για το σερβίρισμα)
επιπλέον υλικά της προτίμησής σας - φυστικοβούτυρο, τριμμένη καρύδα, κομμάτια σοκολάτας, granola

εκτελεση

Για τη βάση του smoothie:
Ανακατεύουμε τα υλικά μέχρι να ομογενοποιηθούν καλά. Γεμίζουμε ένα μπολ κατά περίπου ¾.

Για το σερβίρισμα:
Ξεκινώντας με τα κόκκινα φρούτα, τοποθετούμε σε μια καμπύλη ή οριζόντια γραμμή στο πάνω μισό του μπολ.
Στη συνέχεια, ακριβώς από κάτω, σχηματίζουμε μια σειρά από πορτοκαλί φρούτα. Συνεχίζουμε με τα πράσινα φρούτα και ούτω καθεξής, μέχρι να έχουμε ένα φρουτένιο ουράνιο τόξο!
Πασπαλίζουμε με τα πρόσθετα που επιθυμούμε στην κορυφή, όπως τριμμένη καρύδα, σπόρους ή σοκολάτα.”

Μαρία Μπίζιου, Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Μαρία Μπίζιου, Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος

σχετικεσ συνταγεσ

To #allazoumesinithies χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.