5 ιδέες για γρήγορα γλυκά σνακς που ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους

Μην αγνοείς τις επίμονες λιγούρες: ικανοποίησέ τες έξυπνα, με γλυκούς & πιο θρεπτικούς τρόπους

Καλά τα τρία ολοκληρωμένα γεύματα που πρέπει να τρως κατά τη διάρκεια της μέρας, όμως συχνά η πείνα και η λιγούρα εμφανίζονται εκεί που δεν το περιμένεις. Και τι κάνεις, τις αγνοείς; Ποτέ! Γιατί θα επιστρέψουν αργότερα δριμύτερες με τη μορφή νύστας, πονοκεφάλου ή εκνευρισμού. Δυστυχώς όμως -ειδικά όταν επιθυμείς γλυκό- ο νους σου πάει στα πιο λιπαρά γλυκά “υπερπαραγωγές” και επιλέγεις να παρακάμψεις τις λιγούρες, παρά να τις ικανοποιήσεις.

Μην ανησυχείς καθόλου! Υπάρχουν σνακς που και θα σε γεμίσουν ενέργεια και θα σε γλυκάνουν, χωρίς να σε επιβαρύνουν πολύ: ιδέες σχεδιασμένες για όλα όσα νοιάζεσαι δηλαδή. Συνέχισε να διαβάζεις το άρθρο, γράψε μια λίστα για ψώνια, προμηθεύσου ότι χρειάζεσαι από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος και πες αντίο στην αυταπάρνηση.

Φρουτένια γέμιση πίτας, χωρίς την πίτα  

Μήπως λιγουρεύεσαι αχνιστές μηλόπιτες αλλά θέλεις να αποφύγεις την λιπαρή ζύμη; Πήγαινε μια βόλτα από το οπωροπωλείο του κοντινότερου ΑΒ και προμηθεύσου μήλα και αχλάδια εποχής. Ξεφλούδισε 3-4, κόψτα σε χοντρές φέτες, ανακάτεψέ τα με 3 κ.σ. λάδι καρύδας, 3 κ.σ. σιρόπι maple, λίγη κανέλα και αλάτι, άπλωσέ τα σε ταψί περασμένο με λαδόκολλα και ψήστα στους 200°C στις αντιστάσεις για περίπου 35 λεπτά ή μέχρι να γίνουν υπέροχα καραμελωμένα. Έπειτα απόλαυσέ τα με μια κουταλιά γιαούρτι και πασπαλισμένους ξηρούς καρπούς AB Authentic Nuts.

Θρεπτικό σνακ, πάντα στην τσάντα σου

Η λιγούρα για γλυκό μπορεί να κάνει την εμφάνισή της στο αμάξι, στο γραφείο, στις βόλτες σου ή οπουδήποτε. Ο πιο νόστιμος τρόπος να την ικανοποιήσεις είναι να κουβαλάς στην τσάντα σου σνακ σε πρακτική συσκευασία: τι θα έλεγες για ξηρούς καρπούς ή αποξηραμένα φρούτα με επικάλυψη διαφόρων ειδών σοκολάτας; Αν σου ακούγεται θαυμάσια ιδέα -γιατί είναι!- πέρνα μια βόλτα από το κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος της γειτονιάς σου για να προμηθευτείς μερικά σακουλάκια AB Choco Nuts και AB Choco Fruits ή βάλ’τα στο καλάθι σου με τις επόμενες αγορές σου στο AB Eshop.

Ανοίγεις, τσιμπάς μερικές σταφίδες με τριπλή επικάλυψη σοκολάτας με το ένα χέρι και συνεχίζεις τη μέρα σου γεμάτος/η ενέργεια: οι σταφίδες είναι πλούσιες σε σίδηρο, μαγνήσιο, βιταμίνες, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά ενώ η σοκολάτα θα σε κάνει να χαμογελάσεις, ακόμα και μέσα σε μια κουραστική μέρα!

Γλυκό & αλμυρό μιξ για τους αναποφάσιστους

Φτιάξε μια δόση ποπ κορν και ανάμειξέ το με αμύγδαλα με σοκολάτα και αλμυρή καραμέλα, σπασμένα αλμυρά κράκερς ή πρέτσελ και λίγα δημητριακά πρωινού ολικής χωρίς πολλή ζάχαρη και θα έχεις στα χέρια σου το ιδανικό σνακ που θα συνοδέψει τις βραδιές ταινίας ή αγαπημένης σειράς στο σπίτι με τον πιο τραγανό, λαχταριστό τρόπο.

Αυτοσχέδια στρατσιατέλα

Αν λιγουρεύεσαι το γνωστό παγωτό, φτιάξε μια γρήγορη δική σου εκδοχή με -ζωικό ή φυτικό- γιαούρτι: ανακάτεψε ένα κεσεδάκι με ½ κ.σ. maple syrup, ½ κ.γλ. εκχύλισμα βανίλιας και μια μικρή χούφτα φουντούκια με επικάλυψη σοκολάτας γάλακτος και απόλαυσε δροσερό γλυκό στη στιγμή.

Σοκολατένια μους με φραουλένια διάθεση 

Ρίξε στον επεξεργαστή τροφίμων τη σάρκα από 1 ώριμο αβοκάντο, 2-3 κ.σ. μέλι ή maple syrup, 3 κ.σ. κακάο, 2 κ.σ. φυτικό ρόφημα, 1 κ.γλ. εκχύλισμα βανίλιας και μια τσιμπιά αλάτι και πολτοποίησε πολύ καλά μέχρι να έχεις κρεμώδες μείγμα. Μετάφερέ το σε μπολ, βάλε στο ψυγείο να κρυώσει και πασπάλισε με λίγες φράουλες με επικάλυψη λευκής σοκολάτας και γιαούρτι: λαχταριστό επιδόρπιο με μονοακόρεστα λιπαρά, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά!

Anna Chalikia Food Editor @ MadameGinger.com

Διαβαστε επισησ