Παραλία και γυμναστική! #allazoumesinithies και στις διακοπές μας!

Υπάρχουν πολλά καλά στο να βρίσκεσαι κοντά σε μια παραλία: το κολύμπι, η δροσιά, η έξτρα δόση βιταμίνης D και φυσικά η άσκηση στην αμμουδιά!

 

Ο ιδανικός τρόπος να γυμναστείς στην παραλία είναι με το βάρος του σώματός σου, γι’αυτό και παρακάτω θα βρεις ένα πολύ απλό και λειτουργικό ασκησιολόγιο που μπορείς να κάνεις πριν ρίξεις μια βουτιά στη θάλασσα .

 

Πριν ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι στην αγαπημένη σου παραλία, ρίξε μια μάτια στα οφέλη του να ασκείσαι στην άμμο.

 

  1. Μειώνονται οι κραδασμοί. Η άμμος απορροφά τους κραδασμούς και οι αρθρώσεις σου θα σε ευχαριστούν.
  2. Δημιουργείται μεγαλύτερη αντίσταση. Κάθε φορά που κάνεις μια άσκηση σε μη σταθερή επιφάνεια, η δυσκολία αυξάνεται όπως και οι θερμίδες που θα κάψεις!
  3. Είναι διασκεδαστικό και λειτουργικό. Τι καλύτερο από το να γυμνάζεσαι βλέποντας το υπέροχο μπλε της θάλασσας και να κάνεις και μια βουτιά κάθε φορά που ζεσταίνεσαι!

 

Άσκηση 1 

  • Με τα πόδια σου παράλληλα κάνε ένα βαθύ κάθισμα και όταν τεντώνεις τα πόδια σου, σήκωσε το ένα πόδι πίσω πιέζοντας καλά τους γλουτούς σου.
  • Εκτέλεσε 16 επαναλήψεις σε κάθε πόδι.

 

 

Άσκηση 2 

  • Τέντωσε το πόδι σου πίσω και ανεβοκατέβασε το συνεχόμενα.
  • Εκτέλεσε 20 επαναλήψεις σε κάθε πόδι.

Tip: Η ανώμαλη επιφάνεια θα προσθέσει εξτρά δυσκολία στην ισορροπία σου. 

 

 

 

Άσκηση 3 

  • Ξάπλωσε και φέρε τα πόδια σου λυγισμένα στο άνοιγμα της λεκάνης.
  • Σήκωσε τη λεκάνη σου ψηλά πιέζοντας καλά τους γλουτούς σου και επέστρεψε στην αρχική σου θέση.
  • Εκτέλεσε 30 επαναλήψεις.

 

 

Άσκηση 4 

  • Ξάπλωσε και σήκωσε το κεφάλι σου και τον κορμό σου ψηλά φέρε τα γόνατα σου στο στήθος.
  • Έπειτα τέντωσε τα μακριά ενεργοποιώντας τους κοιλιακούς σου.
  • Εκτέλεσε 16 επαναλήψεις

Tip: Για εξτρά βαθμό δυσκολίας, μπορείς να κάνεις την άσκηση ξαπλώνοντας από την υπερυψωμένη πλευρά της αμμουδιάς και όταν τεντώνεις τα πόδια σου να ακουμπούν την θάλασσα. 

 

Άσκηση 5 

  • Φέρε το σώμα σου στη θέση της σανίδας προσέχοντας οι ώμοι σου να είναι ακριβώς πάνω από τους καρπούς σου και ο κορμός σου ευθεία.
  • Μείνε σε ακυτή τη θέση για 1 λεπτό .

Tip: Μπορείς να δοκιμάσεις την άσκηση είτε με τα χέρια στην θάλασσα και τα πόδια στην υπερυψωμένη επιφάνεια είτε το αντίστροφο. 

Επανέλαβε όλο το workout άλλη μια φορά!

 

Δήμητρα Ζαχοπούλου, καθηγήτρια μπαλέτου και ιδρύτρια της μεθόδου γυμναστικής “Barre method by Dimitra
Δήμητρα Ζαχοπούλου, καθηγήτρια μπαλέτου και ιδρύτρια της μεθόδου γυμναστικής “Barre method by Dimitra

Διαβαστε επισησ

To #allazoumesinithies χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.