Άλλαξε τις καθημερινές σου συνήθειες και…sweat your stress away!

Όταν γυμναζόμαστε το σώμα μας εκκρίνει ενδορφίνες ή όπως αλλιώς είναι γνωστός ο όρος ως «runners high».
Αυτό δεν σημαίνει ότι μόνο όσοι τρέχουν είναι οι τυχεροί που μπορούν να βιώσουν αυτήν την εμπειρία, αφού σχεδόν οποιαδήποτε μορφή άσκησης μπορεί να ανακουφίσει από τα συμπτώματα του άγχους.

Η κίνηση αποτελεί ένα φυσικό «γιατρικό».
Όχι μόνο για το άγχος αλλά και για τα ελαφριά συμπτώματα κατάθλιψης* .
20 μόνο λεπτά την ημέρα θα σε βοηθήσουν να ηρεμήσεις το μυαλό σου, αλλά και τα επίπεδα του στρες .

Ένας υπέροχος τρόπος να χαλαρώσεις είναι ο διαλογισμός, αλλά και η φυσική άσκηση λειτουργεί σαν ένα πιο «ενεργητικό» είδος διαλογισμού!

Πώς λειτουργεί αυτό;

Όταν μετράς επαναλήψεις, εστιάζεις στη σωστή στάση του σώματος και επικεντρώνεσαι στο πως θα σηκώσεις βάρη ή πως θα εκτελέσεις σωστά μια άσκηση, το μυαλό ξεφεύγει από τις καθημερινές και αγχωτικές σκέψεις!
Όταν επικεντρώνεσαι μόνο στις κινήσεις του σώματος σου θα «αδειάσει» το μυαλό σου, θα σε κάνει να νιώσεις πιο ήρεμος και συγκεντρωμένος ακόμα και ώρες μετά το τέλος της άσκησης σου!
Εάν σου φαίνεται αδύνατο και ακόμα πιο αγχωτικό να βρεις χρόνο για να γυμναστείς σου δίνω παρακάτω ιδέες και είδη γυμναστικής που μπορείς να κανείς κυριολεκτικά παντού και οποιαδήποτε ώρα!

– Τρέξιμο: Από τις πιο αποτελεσματικές μορφές άσκησης που μπορούν να «καθαρίσουν» το μυαλό σου! Βάλε ξυπνητήρι μισή ώρα νωρίτερα και τρέξε ελαφριά για ένα εικοσάλεπτο. Θα νιώσεις γεμάτος ενέργεια και όρεξη για το υπόλοιπο της ημέρας!

– Ποδήλατο: Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ποδήλατο για να πηγαίνεις στις καθημερινές σου δουλειές. Όχι μόνο θα γυμναστείς και θα μειώσεις τα επίπεδα άγχους σου, αλλά θα αποκτήσεις μια συνήθεια που είναι ακόμα πιο φιλική προς το περιβάλλον!
– Γιόγκα: Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα στρωματάκι και μπορείς να κάνεις τις ασκήσεις σου οποιαδήποτε ώρα. Ο συγχρονισμός της αναπνοής σου με την κίνηση θα σε κάνει νιώσεις άλλος άνθρωπος.

– Χορός: Βάλε δυνατά την αγαπημένη σου μουσική και χόρεψε με την καρδιά σου! Θα κάψεις πολλές θερμίδες, θα σου φτιάξει η διάθεση και όλα αυτά ακόμα και στο σαλόνι του σπιτιού σου!

 

#allazoumesinithies λοιπόν και κάνουμε το καλύτερο για τον εαυτό μας!

 

 

*Πηγή: https://www.health.harvard.edu/mind-and-mood/exercise-is-an-all-natural-treatment-to-fight-depression

Δήμητρα Ζαχοπούλου, καθηγήτρια μπαλέτου και ιδρύτρια της μεθόδου γυμναστικής “Barre method by Dimitra
Δήμητρα Ζαχοπούλου, καθηγήτρια μπαλέτου και ιδρύτρια της μεθόδου γυμναστικής “Barre method by Dimitra

Διαβαστε επισησ

To #allazoumesinithies χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.