Είσαι ακόμα σε mood διακοπών; Σου έχουμε λύση για lunchbox με ελάχιστο μαγείρεμα!

Γρήγορο και υγιεινό γεύμα για το γραφείο, για εσένα που χρειάζεσαι φρέσκιες ιδέες για το lunchbox, χωρίς πολύ μαγείρεμα. Πάντα με τα φρεσκότατα υλικά.

Η καθημερινή προετοιμασία για το γεύμα στο γραφείο μπορεί να είναι δύσκολο “challenge”, ιδίως όταν δεν έχεις πολύ όρεξη για μαγείρεμα ή έχεις ξεμείνει από ιδέες. Εδώ που τα λέμε, μετά τις διακοπές ποιος έχει όρεξη για μαγείρεμα; Γι’ αυτό όμως έχεις εμάς, εδώ στο #allazoumesinithies να σου προτείνουμε τις πιο φρέσκες ιδέες, ώστε να μην καταλήξεις να φας (πάλι) σάντουιτς ή τυρόπιτα.  🙂

Αποδέχτηκα λοιπόν την πρό(σ)κληση του#allazoumesinithies της ΑΒ Βασιλόπουλος και δημιούργησα ένα εύκολο, γρήγορο αλλά κυρίως υγιεινό lunch box challenge!

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι λίγη φαντασία και φρεσκότατα φρούτα και λαχανικά, τα οποία θα βρεις καθημερινά στο οπωροπωλείο της ΑΒ Βασιλόπουλος. Για μένα είναι σημαντικό να έχω ένα γεύμα για το οποίο ανυπομονώ, έχει πιο ενδιαφέρον έτσι, δεν συμφωνείς;

Φρόντισε το γεύμα που θα επιλέξεις να είναι με αγνά υλικά, και να αντέχει να σταθεί στο lunchbox σου μέχρι να έρθει η ώρα να το καταναλώσεις. Σίγουρα πρέπει να περιλαμβάνει φρούτα και λαχανικά και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό σου.

Αυτό που σας προτείνουμε σήμερα, στα πλαίσια του #bentolunchbox challenge της ΑΒ Βασιλόπουλος, είναι φαρδιά λαζάνια με ψητές τομάτες και ξινομυζήθρα, με φρέσκα μυρωδικά και μια δροσερή φρουτοσαλάτα στο πλάι. Χρειάζεται ελάχιστο μαγείρεμα και είναι ένα γεύμα ελαφρύ και δροσερό. Ότι πρέπει για μετά τις διακοπές, και ότι πρέπει για Σεπτέμβριο. 😉

Φαρδιά Λαζάνια με Ψητές Τομάτες και Ξινομυζήθρα

Μερίδες:  1

Υλικά:

  • 3 φαρδιά λαζάνια
  • 1 μεγάλη τομάτα, κομμένη σε λεπτές φέτες
  • ξινομυζήθρα
  • 3-4 κλαδάκια φρέσκο θυμάρι
  • λίγο ψιλοκομμένο βασιλικό
  • ελαιόλαδο
  • αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση:

  1. Βράζουμε τα λαζάνια σύμφωνα με τις οδηγίες στην συσκευασία προσθέτοντας λίγο ελαιόλαδο στο νερό μαζί με το αλάτι, και τα σουρώνουμε.
  2. Τοποθετούμε τις τομάτες σε ένα ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί, τις ραντίζουμε με λίγο ελαιόλαδο, πασπαλίζουμε με τα φύλλα από το θυμάρι και τις ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 200οC, για 6-8 λεπτά.
  3. Τοποθετούμε στο lunchbox μας ένα φύλλο λαζάνι, μετά βάζουμε μία τομάτα, λίγη ξινομυζήθρα, και συνεχίζουμε με τα υπόλοιπα υλικά.
  4. Τέλος, αλατοπιπερώνουμε, ραντίζουμε με λίγο ελαιόλαδο ακόμα και πασπαλίζουμε με βασιλικό.

Όσο για την φρουτοσαλάτα, ετοιμάστε μια ποικιλία από τα αγαπημένα σας φρούτα, ήδη κομμένα, και τοποθετήστε τα και αυτά στο lunchbox σας. Εγώ χρησιμοποίησα 2 διαφορετικά είδη πεπονιού, cantaloupe και αργείτικο, και μύρτιλα.

Άλλωστε στο οπωροπωλείο της ΑΒ Βασιλόπουλος θα βρείτε πολύ μεγάλη ποικιλία φρέσκων, λαχταριστών φρούτων. Κάθε φορά δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω!

Εύη Σκούρα, Food Blogger, The Healthy Cook

Διαβαστε επισησ