Καρμπονάρα light

Κλείνουμε το μάτι στις παραπανίσιες θερμίδες, στη χοληστερίνη και στα λιπαρά, απολαμβάνοντας την πιο ελαφριά εκδοχή της πιο λατρεμένης ιταλικής μακαρονάδας!


Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 220oC. Τοποθετούμε 6 φέτες μπέικον γαλοπούλας χωρίς αλάτι σε ταψάκι, πάνω σε αντικολλητικό χαρτί, και ψήνουμε μέχρι να γίνουν τραγανές, για περίπου 10 λεπτά. Τις βγάζουμε από τον φούρνο, τις αφήνουμε να κρυώσουν ελαφρώς, τις σπάμε σε μικρότερα κομμάτια και τις αφήνουμε στην άκρη. Ανακατεύουμε σε ένα μπολ 2 κρόκους αβγού, 1/2 φλ. γιαούρτι στραγγιστό με χαμηλά λιπαρά, 1/2 φλ. τυρί κρέμα με χαμηλά λιπαρά, 1/3 φλ. παρμεζάνα τριμμένη και πιπέρι, μέχρι να μογενοποιηθούν. Βάζουμε 2 φλ. αρακά κατεψυγμένο σε ένα σουρωτήρι στον νεροχύτη.

Βράζουμε 500 γρ. ζυμαρικά ολικής άλεσης, σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία τους, και τα στραγγίζουμε στο σουρωτήρι πάνω από τον αρακά, φροντίζοντας να κρατήσουμε 1/2 φλ. από το νερό όπου έβρασαν. Έτσι θα ξεπαγώσει και ο αρακάς.

Ξαναβάζουμε το μείγμα ζυμαρικών-αρακά στην κατσαρόλα και τοποθετούμε πάνω στο ζεστό μάτι (έχοντας κλείσει τη φωτιά). Προσθέτουμε το μείγμα αβγών και το μπέικον και ανακατεύουμε καλά για περίπου 1 λεπτό, μέχρι το μείγμα να καλύψει ομοιόμορφα τα ζυμαρικά. Προσθέτουμε και λίγο από το νερό των ζυμαρικών που κρατήσαμε και ανακατεύουμε καλά. Γαρνίρουμε με 1/4 φλ. βασιλικό ψιλοκομμένο και 2 κ.σ. παρμεζάνα και σερβίρουμε αμέσως.

Μαρία Μπίζιου, Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Μαρία Μπίζιου, Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος

Διαβαστε επισησ

To #allazoumesinithies χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.