Υγιεινά & νόστιμα σνακς, για να απολαύσεις τις αγαπημένες σου ταινίες και σειρές

Όλοι λατρεύουμε να τρώμε αφράτες πίτσες, βουτυρένια ποπ κορν και λαχταριστά nachos με λιωμένο τυρί όσο βλέπουμε ταινίες. Οι healthy παραλλαγές τους όμως είναι νοστιμότερες και πιο υγιεινές!


Ποιός μπορεί να αντισταθεί σε ένα τεράστιο μπολ βουτυρένια και υπερβολικά αλατισμένα ποπ κορν ή σε μια σακούλα πατατάκια BBQ. Εγώ σίγουρα όχι και είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι από εσάς συμφωνείτε. Το θέμα είναι ότι μέχρι τώρα δεν υπήρχε πρόβλημα, γιατί πόσες βραδιές ταινίας έκανες μέσα στο μήνα; 1-2, άντε το πολύ 3-4. Τώρα όμως που #MenoumeSpiti κάθε  βραδιά είναι βραδιά ταινίας και τρώγοντας συνεχώς ποπ κορν και σοκολάτες ξέρεις ότι δεν σου κάνει καλό…Οπότε τι κάνουμε; Συνεχίζουμε να τσιμπολογάμε ανελέητα, με ελαφριά μεν πεντανόστιμα δε σνακς και φροντίζουμε να πίνουμε πολύ νερό ταυτόχρονα για να μας φουσκώνει αλλά και να μας κρατά ενυδατωμένους.

Τσιπς λαχανικών

Ξεκινάω από τα απλά και τα εύκολα. Κόψε λαχανικά (πατάτες, παντζάρια, γλυκοπατάτες κτλ) σε λεπτές φέτες ή λεπτές λωρίδες. Γέμισε ένα μπολ νερό και βάλε τα λαχανικά μέσα για 5 λεπτά. Στράγγιξε τα λαχανικά, στέγνωσε τα καλά με πετσέτα, αλάτισε ελαφρώς και πασπάλισε με πολλή πάπρικα (γλυκιά ή καπνιστή). Ψήσε στοφούρνο στους 200oC στον αέρα για 40-50 λεπτά, γυρνώντας τα λαχανικά με μία τσιμπίδα στα 20 λεπτά.

Πικάντικοι ξηροί καρποί..από όσπρια!

Ήξερες ότι τα στραγάλια δεν είναι τίποτε άλλο παρά ρεβίθια ψημένα; Κι όμως τα όσπρια μπορούν να μεταμορφωθούν σε πεντανόστιμα, τραγανά σνακς. Μούλιασε ρεβίθια και φασόλια μαυρομάτικα για 8 ώρες, σούρωσε τα κι άστα να στεγνώσουν καλά και άπλωσε τα σε ένα ταψί. Πασπάλισε με ελαιόλαδο, αλατοπίπερο και ότι μπαχαρικό θες (πχ. Καπνιστή πάρπικα, καυτερή πάπρικα, σκόρδο σε σκόνη, κάρι κτλ) και ψήσε στον αέρα για 50 λεπτά ή μέχρι να γίνουν τραγανά. Είσαι πανέτοιμος για binge watching!

Σπιτικά νάτσος

Είσαι στη δεύτερη ταινία στη σειρά και λιγουρεύεσαι ένα μπολ με πικάντικα νάτσος και λιωμένο τυρί; Η healthy λύση είναι στο ντουλάπι και το ψυγείο σου! Κόψε αραβικές πίτες ή τορτίγιες σε τριγωνάκια, αράδιασε τα σε ένα ταψί και δώσε τη γεύση που θες με μπαχαρικά. Ψήσε στον αέρα στους 180oC για 20 λεπτά και παράλληλα ετοίμασε το dip. Φτιάξε ένα δροσερό γουακαμόλε με αβοκάντο, ντομάτα, κρεμμύδι ή ένα τυρένιο dip με ένα ελαφρύ τυρί κρέμα ή κατίδι Δομοκού, ελαιόλαδο, αλατοπίπερο και μυρωδικά.

Οι σπιτικές μπρουσκέτες είναι η νέα pizza!

Το ψωμί που περισσεύει μπορεί να γίνει η πιο αγαπημένη σου σπιτική πίτσα και μάλιστα με λιγότερες θερμίδες και λιπαρά! Κόψε το ψωμί σε λεπτές φετούλες και απλώσετε τες σε ένα ταψί τν μία πολύ κοντά στην άλλη, προσπαθώντας να μην αφήσεις κανένα κενό. Άπλωσε τη σάλτσα από τα μακαρόνια που σου περίσσεψε ή μία έτοιμη σάλτσα ντομάτας, ότι τυρί έχεις στο ψυγείο και πάρα πολλά λαχανικά κομμένα σε λεπτές φέτες και ροδέλες. Ψήσε στο φούρνο για 20 λεπτά και απόλαυσε την πίτσα που έφτιαξες με τα χεράκια σου όσο βλέπεις feel-food ταινίες.

Λιγουρεύεσαι ζαχαρωτά & ζελεδάκια;

Κι εγώ…Επειδή όμως τα λιγουρεύομαι συχνότερα από το “επιτρεπτό” έχω βρει ένα αντίστοιχο γλυκό σνακ που όμως είναι γεμάτο θρεπτικά συστατικά. Εκτός από τα έτοιμα ξερά φρούτα, ζαχαρωμένα ή μη, που μπορείς να αγοράσεις έτοιμα, μπορείς να φτιάξεις και τα δικά σου ζαχαρωτά από φρούτα! Κόψε το αγαπημένο σου φρούτο σε λωρίδες, κυβάκια ή λεπτές φέτες. Βάλε σε ένα κατσαρολάκι 100 γρ. ζάχαρη, 100 γρ. μέλι και 1 κούπα νερό. Μόλις βράσει ρίξε μέσα τα φρούτα και βράσε ανακατεύοντας απαλά για 5 λεπτά. Μετέφερε τα φρούτα σε ένα ταψί και πασπάλισε τα με καστανή ζάχαρη. Άστα να στεγνώσουν όλο το βράδυ και ετοιμάσου για μία γλυκιά βραδιά με τις αγαπημένες σου σειρές!

Όλοι έχουμε ένα αγαπημένο σνακ που μας συντροφεύει στις χουχουλιάρικες βραδιές ταινιών. Όποιο και να είναι αυτό, όποιος κι αν είσαι, τώρα μπορείς να το απολαύσεις στην πιο υγιεινή και νόστιμη εκδοχή του!

Food Blogger Madame Ginger
Food Blogger Madame Ginger

Διαβαστε επισησ

To #allazoumesinithies χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.