Μικρές & εύκολες αλλαγές στα γεύματά σου, από το πρωί μέχρι το βράδυ

Μετάτρεψε τα αγαπημένα σου πιάτα σε vegan, δοκίμασε νέα υλικά και τεχνικές και φτιάξε τη χορτοφαγική διατροφή που ταιριάζει στα γούστα σου!

Ουφ! Τα έβαλες κάτω, τα ζύγισες και πήρες την απόφαση να δοκιμάσεις μία vegetarian ή vegan διατροφή. Για ένα μήνα ή μία εβδομάδα, δεν έχει καμία σημασία. Το σημαντικό είναι ότι πήρες μία σπουδαία απόφαση για εσένα, το περιβάλλον και τα ζώα. Το πιο σημαντικό ερώτημα όμως, έρχεται το επόμενο λεπτό της απόφασης…και τώρα τι τρώμε; Με τι θα αντικαταστήσεις το πρωινό σου τοστάκι, τα σουβλάκια που έτρωγες κάθε Παρασκευή ή ακόμα και το λεμονάτο χοιρινό της μαμάς σου που τόσο αγαπάς; Μην ανησυχείς καθόλου! Απλά συνέχισε να διαβάζεις αυτό το άρθρο και όποιος και να είσαι, για ό,τι θες να είσαι θα καταφέρεις να πετύχεις τον στόχο σου πανεύκολα!

 

Ξεκινάμε τη μέρα μας νόστιμα & χορτοφαγικά!

Είσαι τύπος του αλμυρού πρωινού, λατρεύεις τα αυγά και ένα κομμάτι τυρί αποκλείεται να λείπει από το πρωινό σου γεύμα; Καταρχήν είσαι πολύ φίλος/η μου και κατά δεύτερον, το πρωινό σου μπορεί να είναι απόλυτα χορτοφαγικό, χωρίς να στερηθείς τίποτα. Το τόφου είναι ο σύμμαχος όσων λατρεύουν τα scrambled eggs ή τους καγιανάδες γιατί με το κατάλληλο μαγείρεμα το tofu μπορεί να μπερδέψει με αυγό ακόμα και τους πιο έμπειρους! Για τα τυριά και τα αλλαντικά, αρκεί να κάνεις μία βόλτα από το τμήμα ΑΡΜΟΝΙΑ των καταστημάτων ΑΒ Βασιλόπουλος για να βρεις μία τεράστια ποικιλία σε φυτικά υποκατάστατα, ενώ ένα avocado μπορεί να μεταμορφώσει το τοστ σου στο χορταστικό γεύμα που θα σου δώσει boost όλη μέρα, αρκεί να το λιώσεις καλά και να το περιχύσεις λίγο ελαιόλαδο, χυμό λεμονιού ή λάιμ & αλατοπίπερο.

Εσύ που αγαπάς το γλυκό πρωινό, βούτυρα ξηρών καρπών, ταχίνια, μέλια, μαρμελάδες, φυτικά επιδόρπια & ροφήματα, φρούτα και ξηροί καρποί είναι στη διάθεσή σου για να μεγαλουργήσεις πίνοντας καφέ. Για τις μέρες που βαριέσαι μέχρι και να φτιάξεις καφέ όμως, υπάρχουν θρεπτικές, νόστιμα και καθόλου βαρετά έτοιμα σνακ, όπως το BIO Veganz Snack Bar Peanut που θα βρεις στα τμήματα ΑΡΜΟΝΙΑ, που θα σε κρατήσουν χορτάτο μέχρι το μεσημεριανό.

 

Κυρίως γεύμα χωρίς κρέας….φυσικά και γίνεται!

Για το μεσημεριανό σου, αν συνηθίζεις να τρως κάτι πιο γρήγορο όπως το σάντουιτς, μην αρκεστείς στο βαρετό τοστ: υπάρχουν άπειροι συνδυασμοί με φυτικά τυριά, vegan αλλαντικά και φρέσκα ή ψητά λαχανικά. Αν προτιμάς κάτι ελαφρύ όπως η σαλάτα (link), δοκίμασε -λόγω εποχής- ζεστές σαλάτες με βραστά ή ψητά λαχανικά εποχής, συνδυασμένες με όσπρια, δημητριακά και ξηρούς καρπούς και χορταστικά dressing με βάση το ταχίνι. Αν σου αρέσουν τα παραδοσιακά, φάε λαδερά & όσπρια όπως σπανακόρυζο, πρασόρυζο, φασολάδα κλπ σε συνδυασμό με ελιές και φυτικό λευκό τυρί αντί για φέτα

Για το κυρίως γεύμα της ημέρας, είτε είναι μεσημέρι είτε βράδυ, οι μακαρονάδες είναι από τις πιο αγαπημένες μου επιλογές ειδικά με κρέμα από πολτοποιημένα αμύγδαλα ή κάσιους, σοταριστά λαχανικά κάθε είδους και διατροφική μαγιά ή φυτικό τρίμμα ξηρών καρπών ή κοκκινιστό κιμά σόγιας

Δοκίμασε τα κλασσικά φαγητά φούρνου της μαμάς αλλιώς, φτιάχνοντας ένα παστίτσιο με χορτοφαγική μπεσαμέλ κουνουπιδιού και κιμάδες μανιταριών ή φακής, έναν μουσακά με έναν κιμά από πληγούρι ή κουνουπίδι και τα αγαπημένα παπουτσάκια στην ίδια λογική. Τις Κυριακές μπορείς να στρώσεις το τραπέζι και να σερβίρεις παραδοσιακά κυριακάτικα φαγητά, στην χορτοφαγική εκδοχή τους. Δοκίμασε λεμονάτα ή κοκκινιστά μανιτάρια και βρες ακόμα περισσότερες ιδέες εδώ!

Για πιο χαλαρές βραδιές, απόλαυσε ένα vegan κρασί με ένα αυτοσχέδιο πλατό vegan τυριών ενώ διάβασε εδώ πώς θα μετατρέψεις τα αγαπημένα σου γλυκά σε vegan εκδοχή.

Food Blogger Madame Ginger
Food Blogger Madame Ginger

Διαβαστε επισησ

To #allazoumesinithies χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.