Προτιμάμε
  • κρέας κόκκινο χωρίς λίπος (αφαίρεση ορατού λίπους κατά την κατανάλωση), επιλέγουμε από τον χασάπη κομμάτια κρέατος άπαχα για κατσαρόλα ή για κιμά, κοτόπουλο ή γαλοπούλα χωρίς πέτσα ψητά ή βραστά, γαλοπούλα του τοστ βραστή ή καπνιστή χαμηλών λιπαρών.
  • Όλα τα ψάρια (ακόμα και τα λιπαρά) φρέσκα ή κατεψυγμένα στο φούρνο ή στη σχάρα.
Αποφεύγουμε

τηγανητό κρέας ή πουλερικά, αλλαντικά με  υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος, παστό κρέας ή σε κονσέρβα, λουκάνικα, κατσίκι, αρνί, ψάρια παστά, κονσερβοποιημένα και σε κροκέτες, τηγανητά αβγά ή τηγανητή ομελέτα

Προσέχουμε

να καταναλώνουμε 2-3 φορές την εβδομάδα ψάρι και μόνο 1 φορά την εβδομάδα (ΑΥΣΤΗΡΑ) κόκκινο κρέας (χοιρινό, μοσχάρι). Τόσο το κρέας όσο και το ψάρι να καταναλώνονται ψητά ή βραστά και όχι τηγανητά