Ασβέστιο

Είναι απαραίτητη η κατανάλωση 3 μερίδων γαλακτοκομικών την ημέρα. Δεν είναι απαραίτητη η λήψη συμπληρώματος, εκτός εάν το προτείνει ο γιατρός σας

Βιταμίνη D

Συνιστάται η κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε βιταμίνη D (θα την βρείτε στα λιπαρά ψάρια, κρόκος αβγού, κ.α.).

Σίδηρος

Οι ανάγκες σε σίδηρο αυξάνονται στην εγκυμοσύνη. Καλές πηγές σιδήρου είναι το κόκκινο κρέας, τα πουλερικά τα ψάρια και τα θαλασσινά. Ίσως ο γιατρός προτείνει τη λήψη συμπληρώματος.

Ιώδιο

Οι ανάγκες σε ιώδιο αυξάνονται στην εγκυμοσύνη. Συνιστάται η κατανάλωση τροφών που περιέχουν ιώδιο (ψάρια, θαλασσινά) ή ιωδιούχο αλάτι, πάντα μέσα στις συνιστώμενες ποσότητες αλατιού. Ίσως ο γιατρός σας προτείνει την λήψη συμπληρώματος.

Ω-3

Παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου. Συνιστάται η κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε ω-3 (λιπαρά ψάρια όπως γαύρος, σαρδέλα, σαφρίδι, κολιός, γόπα, ζαργάνα) τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα