Menu
Generic filters
Exact matches only

Ολοκλήρωσες το Quiz!

Η προσκόλληση σου στη Μεσογειακή Δίαιτα φαίνεται ότι είναι χαμηλή. Η Μεσογειακή Δίαιτα θεωρείται παγκοσμίως ένα από τα πιο ισορροπημένα και υγιεινά διατροφικά πρότυπα και όχι άδικα, αφού έχει συσχετιστεί με χαμηλές πιθανότητες εμφάνισης χρόνιων νοσημάτων όπως καρδιαγγειακά, διαβήτης κ.α. Η παραδοσιακή ελληνική διατροφή ακολουθεί το πρότυπο της Μεσογειακής Δίαιτας.Προσπάθησε λοιπόν να αυξήσεις την προσκόλληση στην Μεσογειακή Δίαιτα προσπάθησε να καταναλώνεις εισάγοντας περισσότερες μερίδες φρούτων και λαχανικών, ποικιλία δημητριακών, ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς στην καθημερινότητα σου. Ταυτόχρονα προσπάθησε να καταναλώνεις εβδομαδιαία: 2 φορές ψάρι, 2 φορές όσπρια, μία φορά κόκκινο κρέας.