Meal πρεπει(ing) να το δοκιμάσετε

Ανακάλυψε τη μαγεία του Meal Prepping μέσα από διάφορα είδη, διαλέγοντας αυτό που είναι κατάλληλο για τις ανάγκες σου ενώ παράλληλα υιοθετείς έναν zero waste τρόπο ζωής. Μάθε περισσότερα στο άρθρο που ακολουθεί.

Τι είναι το meal prepping ;

Το meal prepping είναι η διαδικασία προετοιμασίας ολόκληρων γευμάτων για τις επόμενες ημέρες ή και εβδομάδες. Είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους πολυάσχολους ανθρώπους επειδή μπορούν να εξοικονομήσουν πολύ χρόνο, αλλά και σε εκείνους που ενδιαφέρονται να προσέξουν τη διατροφή τους. Τα προετοιμασμένα γεύματα μπορούν να βοηθήσουν να πετύχετε τους διατροφικούς σας στόχους, να αποφύγετε ανθυγιεινές επιλογές και να διατηρήσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, αποφεύγοντας τα γεύματα απέξω. Η προετοιμασία αυτή μπορεί να οδηγήσει σε πιο θρεπτικές επιλογές γευμάτων μακροπρόθεσμα και, υπάρχουν ποικίλοι τρόποι για να προετοιμάσετε τα γεύματα σας, χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψετε μια ολόκληρη μέρα στην κουζίνα. Ο καθένας λοιπόν, μπορεί να βρει το κατάλληλο είδος προετοιμασίας γευμάτων επιλέγοντας έναν από τους παρακάτω τρόπους.

Τρόποι προετοιμασίας γευμάτων 

Προετοιμασμένα γεύματα: Πλήρη γεύματα μαγειρεμένα εκ των προτέρων, τα οποία μπορούν να ψύχονται και να ζεσταθούν ξανά την ώρα των γευμάτων. Μία ιδιαίτερη βολική λύση για βραδινά φαγητά.

Μαγείρεμα ποσοτήτων: Μπορείτε να κάνετε μεγάλες ποσότητες μιας συγκεκριμένης συνταγής και στη συνέχεια να τη χωρίσετε σε μεμονωμένες μερίδες για να καταψυχθεί και να καταναλωθεί τους επόμενους μήνες. Δημοφιλής τρόπος για ζεστά μεσημεριανά ή βραδινά γεύματα.

Γεύματα σε ατομικές μερίδες: Προετοιμασία φρέσκων γευμάτων και χωρισμός τους σε μεμονωμένες μερίδες, ώστε στη συνέχεια να καταψύχονται και να μπορούν να καταναλωθούν τις επόμενες ημέρες. Κάτι ιδιαίτερα βολικό για γρήγορα γεύματα.

Έτοιμα προς μαγείρεμα υλικά:  Με την προετοιμασία των υλικών που απαιτούνται για συγκεκριμένα γεύματα εκ των προτέρων, μειώνετε αποτελεσματικά  τον χρόνο μαγειρέματος στην κουζίνα.

Η μέθοδος που θα λειτουργήσει καλύτερα για εσάς εξαρτάται από τους στόχους και την καθημερινή σας ρουτίνα. Για παράδειγμα, τα προετοιμασμένα πρωινά γεύματα μπορεί να λειτουργήσουν καλύτερα αν θέλετε να βελτιώσετε την πρωινή σας ρουτίνα. Από την άλλη πλευρά, η διατήρηση των μαγειρεμένων φαγητών στην κατάψυξη είναι ιδιαίτερα βολική για όσους έχουν περιορισμένο χρόνο τα βράδια. Ξεκινήστε επιλέγοντας την πιο ελκυστική μέθοδο και  στη συνέχεια, πειραματιστείτε σιγά σιγά με τις υπόλοιπες για να προσδιορίσετε τι σας ταιριάζει καλύτερα.

Η ομάδα AD Astra:  Σπυρίδων Βορτελίνος, Ελένη Κακκαβά, Αγγελική Κλήμη, Μελίνα Μακρίδου, Βασίλειος Μάριος Μπάκας, Ειρήνη Σαμόλη

ADandPRLAB

Διαβαστε επισησ