Alternative Vegan Lunch Box, έτοιμο σε 15’!

Vegan Lunch box για το γραφείο με “scrambled eggs” από ρεβιθάλευρο σε λιγότερο από 15’

Επέστρεψες από διακοπές… δεν έχεις χρόνο και όρεξη για μαγειρέματα, αλλά θέλεις να τρως υγιεινά! Μαζί #allazoumesinithies και φτιάχνουμε το πιο alternative vegan Bento Lunch Box με “scrambled eggs” από ρεβιθάλευρο μέσα σε λιγότερο από 15’. Πάμε να δούμε τη νέα Πρό(σ)κληση της ΑΒ! 

Μπήκε ο Σεπτέμβρης για τα καλά και, όπως λέει και η μητέρα μου: “κάθε κατεργάρης στον πάγκο του”. Ας είμαστε όμως ειλικρινείς… μάλλον οι περισσότεροι από εμάς, δεν έχουμε ξεπεράσει το ότι οι καλοκαιρινές διακοπές τελείωσαν. Ή πολύ απλά δεν έχουμε καταφέρει να μπούμε στους νορμάλ ρυθμούς μας και διατηρούμε λίγα summer vibes ακόμα μέσα στην καρδιά μας. Αυτό, φυσικά, εμφανίζεται σαν φαινόμενο και στη μαγειρική. Ποιος/Ποια θέλει μετά το καλοκαίρι να περνάει πολύ χρόνο στην κουζίνα, προκειμένου να ετοιμάσει ένα νόστιμο και θρεπτικό lunch box; Ο περισσότερος κόσμος, λογικά, θα απαντούσε: “Εγώ σίγουρα ΟΧΙ”.

Αυτό το lunch box με “scrambled eggs” από ρεβιθάλευρο και δροσερή αγγουρο-αβοκαντό-σαλάτα, αξίζει οπωσδήποτε να το δοκιμάσεις, σε περίπτωση που:

  • Είσαι και εσύ σε φάση που αυτό το “ΟΧΙ” σε αντιπροσωπεύει. Γιατί; Επειδή δε θα χρειαστείς ούτε 15 λεπτά για να προετοιμάσεις το συγκριμένο lunch box
  • Κατά τη διάρκεια των διακοπών αποφάσισες πως θέλεις να ακολουθήσεις έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, μειώνοντας τα ζωικά συστατικά, ή και τα επεξεργασμένα τρόφιμα.
  • Είσαι vegan
  • Σου αρέσει να δοκιμάζεις πολύ ιδιαίτερες συνταγές. 

Εδώ φτιάξαμε τύπου scrambled eggs από ρεβιθάλευρο!

Πόσο πιο ιδιαίτερη συνταγή για το νέο αυτό Challenge της ΑΒ! 

Πάμε να δούμε πως θα φτιάξετε αυτά τα veganscrambled eggs” και αυτήν την πολύ δροσερή σαλάτα:

Υλικά για τα veganscrambled eggs” (στο δικό μου lunch box, αυτές οι ποσότητες θα έβγαζαν δύο μερίδες)

  1. 1 φλιτζάνι ρεβιθάλευρο
  2. 1 φλιτζάνι νερό
  3. 2 κ.σ. διατροφική μαγιά (μπορείτε να βρείτε στα τμήματα ARMONIA της ΑΒ)
  4. 1 κοφτή κ.γ. ζωμό λαχανικών σε σκόνη (αλλιώς μπορείτε να βάλετε βεγκέτα)
  5. ¼ κ.γ. κουρκουμά
  6. ½ κ.γ. καπνιστή πάπρικα
  7. Πιπέρι όσο εσείς θέλετε
  8. Αλάτι μαύρο κάλα ναμάκ, το οποίο έχει ακριβώς τη γεύση του αβγού (προαιρετικά)
  9. 1 κ.σ. ελαιόλαδο

Υλικά για τη σαλάτα:

  1. ¾ τραγανό αγγούρι
  2. Μισό αβοκάντο
  3. ¼-½ μικρό κόκκινο κρεμμύδι
  4. ½ χούφτα άνηθο
  5. 1 κ.σ. vegan μαγιονέζα (θα βρείτε σε όλα τα καταστήματα της ΑΒ)
  6. ¼-½ lime
  7. 1 κ.σ. ελαιόλαδο
  8. Αλάτι και πιπέρι όσο εσείς θέλετε
  9. Για περισσότερη οξύτητα μπορείτε να προσθέσετε και λίγο μηλόξυδο 

Εκτέλεση

  1. Ανάβουμε ένα μάτι σε μέτρια φωτιά και βάζουμε να κάψει η 1 κ.σ. ελαιόλαδο σε τηγάνι
  2. Σε ένα μπολ ανακατεύουμε όλα τα υλικά για τα vegan “scrambled eggs” με σύρμα, πέραν του μαύρου αλατιού
  3. Αφού κάψει το λάδι βάζουμε το μείγμα μας και το αφήνουμε για περίπου 3 λεπτά
  4. Παράλληλα, πλένουμε τα λαχανικά μας και κόβουμε το αγγούρι, το αβοκάντο και το κρεμμύδι σε μικρούς κύβους
  5. Ψιλοκόβουμε τον άνηθο
  6. Αφού περάσουν τα 3 λεπτά γυρνάμε από την άλλη πλευρά τα vegan “scrambled eggs”, που σε αυτή τη φάση μοιάζουν λίγο σαν ομελέτα και χαμηλώνουμε τη φωτιά. Περιμένουμε ακόμα 2-3 λεπτά
  7. Παράλληλα, βάζουμε σε ένα μπολ τα λαχανικά μας με όλα τα υπόλοιπα συστατικά και ανακατεύουμε πολύ καλά
  8. Παίρνουμε μια σπάτουλα/κουτάλα και αρχίζουμε να “σπάμε” τα scrambled eggs μέχρι να βγουν στο σωστό μέγεθος. Αν χρειαστεί ανεβάζουμε λίγο τη φωτιά
  9. Από το τηγάνι τα βάζουμε πρώτα σε ένα μπολ και προσθέτουμε αλάτι κάλα ναμάκ για να έχουν στ’ αλήθεια γεύση αυγού. Προσοχή! Χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα
  10. Κόβουμε όσα ντοματίνια θέλουμε (αν έχουμε)
  11. Τοποθετούμε το έτοιμο φαγητό μας στο lunch box μας με διαχωριστικά

Tips:

  • Επειδή το αβοκάντο με το που το κόψουμε αρχίζει να μαυρίζει, καλό είναι να το πάρουμε μαζί μας πχ. στο γραφείο και να το κόψουμε εκεί. Αλλιώς αν μας αρέσουν οι όξινες γεύσεις βάζουμε περισσότερο lime μιας και επιβραδύνει το φαινόμενο μαυρίσματος.
  • Η συγκεκριμένη συνταγή αποτελεί και τέλειο πρωινό, μεσημεριανό ή και βραδινό στο σπίτι.
  • Διάλεξα τη συγκεκριμένη σαλάτα επειδή τα vegan “scramled eggs” δεν έχουν τόση υγρασία όση τα κανονικά. Οπότε για έξτρα απόλαυση, κάθε μπουκιά καλό είναι να συνοδεύεται είτε από ντοματίνια, είτε από τη συγκεκριμένη σαλάτα ή κάποια σως της αρεσκείας σας. Για πιο juicy αποτελέσματα καλό είναι να τα φτιάξετε με tofu αντί για ρεβιθάλευρο.
  • Μπορείτε να δοκιμάσετε να βάλετε για ντρέσινγκ στη σαλάτα και λίγη απαλή μουστάρδα.
  • Καλό είναι να καταναλωθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται από την ώρα παρασκευής του. Σίγουρα δηλαδή δεν θα είναι σωστό το αποτέλεσμα αν το μαγειρέψετε πρωί και το καταναλώσετε βράδυ.
  • Διατηρείται στο ψυγείο λόγω της σαλάτας.

Τί λέτε λοιπόν;  Έτοιμοι και έτοιμες για το πιο alternative, γρήγορο και εύκολο lunch box;

Χριστίνα Ζουπάνου, Vegan Food & Lifestyle Blogger, @aveganfoodie_ 

Διαβαστε επισησ