Go green: Η συνήθεια που θα λατρέψετε και δε θα μπορείτε να αποχωριστείτε!

Τα πράσινα smoothies είναι must για την υγεία και σου εξηγούμε γιατί. Δέξου το challenge και ακολούθησε το πρόγραμμα ενός μήνα!

Είναι σίγουρο πως όλοι έχουμε ακούσει άπειρες φορές από τους γονείς μας, σε όποια ηλικία και αν είμαστε, να τρώμε τα φρούτα και τα λαχανικά μας. Πώς θα σας φαινόταν όμως να τα πίνετε αντί να τα τρώτε;

Σύμφωνα με το healthy trend της σεζόν, τα πράσινα smoothies από συνδυασμό πράσινων λαχανικών και φρούτων έχουν απίστευτη γεύση & χρώμα και χρειάζονται μόνο μερικά λεπτά για να παρασκευαστούν. Τα πράσινα smoothies εντάσσονται στην τάση του “healthism”, ενός κινήματος που ήρθε ξανά στην επιφάνεια, και δίνει βάση στην κατανάλωση αποκλειστικά σε προϊόντα που ωφελούν την υγεία. Το “healthism” ως τάση, απευθύνεται στα άτομα που δεν σκέφτονται την ικανοποίηση, τη γεύση, το κόστος και τη διαθεσιμότητα όταν εξετάζουν την υγεία τους. Αποτελεί την πεποίθηση που βλέπει την υγεία ως ευθύνη του ατόμου και κατατάσσει την προσωπική επιδίωξη της υγείας πάνω από οτιδήποτε άλλο.

Γιατί να επιλέξουμε smoothies;

Κατά κύριο λόγο, τα πράσινα smoothies συνδυάζουν φυλλώδη πράσινα χορταρικά όπως σπανάκι, σέλερι, kale. Ανάλογα με τις γευστικές προτιμήσεις του καθενός, οι υγιεινές προσθήκες σε ένα πράσινο smoothie μπορούν να περιλαμβάνουν: φρούτα όπως πράσινο μήλο, ακτινίδιο, αχλάδι, βότανα και μπαχαρικά όπως τζίντζερ και κουρκουμά. Τα smoothies είναι επίσης ένας εύκολος τρόπος για να λαμβάνουμε συμπληρώματα όπως σκόνη πρωτεΐνης, σπιρουλίνα ή άλλες βιταμίνες και μέταλλα σε σκόνη προσθέτοντας μόνο μια μερίδα στο μπλέντερ.

Βάλτε φαντασία και δημιουργείστε το δικό σας πράσινο smoothie!

Τέλος, είναι πανεύκολα στην παρασκευή τους! Απλώς επιλέγουμε τα υλικά, τα ρίχνουμε στο μπλέντερ και απολαμβάνουμε το απαλό μείγμα. Εάν έχετε ένα μπλέντερ, τότε δεν χρειάζεται περισσότερος χρόνος και προσπάθεια για να φτιάξετε ένα πράσινο smoothie.

Ανακάλυψε 4 πλούσιες συνταγές, μια για κάθε εβδομάδα του μήνα:

1η : 3 στικ σέλερι, 1 πράσινο μήλο, 1 κουταλάκι του γλυκού φρέσκο τζίντζερ , ½ αγγούρι

2η : 2 στικ σέλινο, ½ αγγούρι, 2 φλιτζάνια σπανάκι, 3 φλιτζάνια φύλλα μέντας , 1 φλιτζάνι ακτινίδιο

3η : 1 αγγούρι, 1 φλιτζάνι μαϊντανός , 1 φλιτζάνι σπανάκι, 2 πράσινα μήλα

4η : 2 κομμάτια kale, 1 φλιτζάνι σπανάκι, 1 αχλάδι, ½ lime, 3 στικ σέλινο

H ομάδα High Five: Βασιλεία Βολανάκη, Αναστασία Γούτου, Θεοδώρα Ματσακά, Αλεξία Μοσχούτη, Ελένη Μπάκουλα

ADandPRLAB

Διαβαστε επισησ