Τι μαγειρεύουμε σήμερα; Ένα αγαπημένο, εύκολο & γρήγορο φαγητό των παιδικών μας χρόνων

Αν περίμενες και εσύ με ανυπομονησία την πρώτη τηγανιά πατάτες με αβγά, τότε έλα μαζί μου γιατί #allazoumesinithies και τις φτιάχνουμε αλλιώς. Πίστεψέ με δε θα χάσεις!

Καλοκαίρι, ξεγνοιασιά, παιχνίδι, μπάνια. Χαρούμενες αναμνήσεις γύρω από ένα τραπέζι με το φαγητό της μαμάς να πρωταγωνιστεί. Η μαμά στην κουζίνα να ετοιμάζει το φαγητό και εμείς να στρώνουμε το τραπέζι στην αυλή περιμένοντας με ανυπομονησία.

Ενίοτε, παίρνοντας τον ρόλο της βοηθού της στην κουζίνα, έβλεπα τη μαμά να μαγειρεύει και πολλές φορές είχα αναρωτηθεί πως καταφέρνει όχι μόνο να φτιάχνει τόσα πολλά φαγητά, αλλά να είναι και τόσο νόστιμα.

Θυμάμαι μια φορά τη ρώτησα και μου απάντησε πως δύο είναι τα μυστικά συστατικά, η αγάπη που βάζεις στο φαγητό και τα φρέσκα υλικά.

Τότε, για να είμαι ειλικρινής, δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία, αρκέστηκα στο να απολαμβάνω το νόστιμο φαγητό της. Όταν, όμως, μπήκα κι εγώ με τη σειρά μου στην κουζίνα, κατάλαβα πολύ καλά τι εννοούσε.

Ακολουθώντας, λοιπόν, κατά γράμμα τη συμβουλή της, φροντίζω πάντα τα επιλέγω για το καθημερινό μας τραπέζι φρέσκα υλικά που μας προσφέρει κάθε στιγμή η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Γιατί όταν έχεις στη διάθεσή σου εξαιρετικής ποιότητας υλικά, δε χρειάζεται να ακολουθήσεις κάποια συγκεκριμένη συνταγή για να είναι το φαγητό σου νόστιμο και να προσφέρεις το καλύτερο σε όλους όσους νοιάζεσαι.

Και ποιο ήταν το αγαπημένο μας φαγητό που μας έκανε χαρούμενους εμένα και τον αδερφό μου όταν γυρίζαμε το καλοκαίρι από τη θάλασσα; Οι φρεσκοτηγανισμένες πατάτες με αυγά.

Πόσες όμορφες αναμνήσεις μπορεί να σου προσφέρει ένα τόσο απλό πιάτο το οποίο, όμως, κρύβει ιδιαίτερα συστατικά όπως αγάπη και φροντίδα!

Με αυτά, λοιπόν, τα συστατικά και με ολόφρεσκα λαχανικά, όπως πατάτες, κολοκύθια, πιπεριές και τοματίνια από το οπωροπωλείο της ΑΒ Βασιλόπουλος, μαζί βέβαια με φρέσκα αβγά ελευθέρας βοσκής, τα οποία έχει φροντίσει η ΑΒ να συσκευάσει σε ανακυκλώσιμες συσκευασίες μειώνοντας το πλαστικό, ετοίμασα για τους αγαπημένους μου πατάτες με λαχανικά και αβγά στον φούρνο, δίνοντας στο κλασικό μαμαδίστικο πιάτο μια πιο μοντέρνα και υγιεινή πινελιά.

Τι θα φάμε, λοιπόν, σήμερα;  Ένα φαγητό πλούσιο σε γεύση, εύκολο και ελαφρύ που δεν απαιτεί κάποια ιδιαίτερη προετοιμασία και θα κάνει σίγουρα χαρούμενους όσους το δοκιμάσουν.

Υλικά:

  • Πατάτες
  • Αβγά φρέσκα ελευθέρας βοσκής ΑΒ
  • Πιπεριές πολύχρωμες Βιολογικής Γεωργίας ΑΒ think bio
  • Κολοκύθια Βιολογικής Γεωργίας ΑΒ think bio
  • Ελαιόλαδο
  • 1 κ/σ λευκό ξύδι
  • Ρίγανη αποξηραμένη
  • Θυμάρι φρέσκο ή αποξηραμένο
  • Θαλασσινό Αλάτι ΑΒ & Μείγμα πιπεριών ΑΒ

Για τα ψητά τοματίνια:

Υλικά:

  • Τοματίνια
  • Ελαιόλαδο
  • Θαλασσινό Αλάτι ΑΒ
  • Ρίγανη αποξηραμένη
  • Λίγο σκόρδο αποξηραμένο ή μία μικρή σκελίδα πολτοποιημένη

Εκτέλεση:

  1. Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς.
  2. Καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε σε φέτες (όσο πιο λεπτές είναι οι φέτες, τόσο πιο σύντομα θα ψηθούν).
  3. Τις αφήνουμε για 10 με 15 λεπτά περίπου σε ένα μπολ που έχουμε γεμίσει με νερό και στο οποίο έχουμε ρίξει το λευκό ξύδι.
  4. Κόβουμε τις πιπεριές σε μπαστουνάκια ή καρεδάκια και τα κολοκύθια σε φέτες.
  5. Αφαιρούμε τις πατάτες από το νερό και τις στραγγίζουμε πολύ καλά πάνω σε χαρτί κουζίνας. Όσο πιο στεγνές είναι οι πατάτες, τόσο πιο τραγανές θα γίνουν όταν ψηθούν.
  6. Σε ένα μεγάλο μπολ, ρίχνουμε τις πατάτες, τις πιπεριές και τα κολοκύθια.
  7. Προσθέτουμε αρκετό θαλασσινό αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι, ρίγανη και θυμάρι.
  8. Ραντίζουμε τις πατάτες και τα λαχανικά με ελαιόλαδο και τα απλώνουμε επάνω σε ένα αντικολλητικό ταψί.
  9. Ψήνουμε για περίπου 30 με 40 λεπτά, ανάλογα με τον φούρνο, ανακατεύοντας κατά διαστήματα μέχρι να ξεροψηθούν ελαφρώς οι πατάτες.
  10. Στη συνέχεια, βγάζουμε το ταψί από τον φούρνο και ανοίγουμε μικρές λακκούβες ανάμεσα στις πατάτες.
  11. Σπάμε τα αβγά και τα ρίχνουμε προσεκτικά, για να μην σπάσει ο κρόκος, στις λακκούβες. Προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι στα αβγά και βάζουμε ξανά το ταψί στον φούρνο.
  12. Ψήνουμε για άλλα 7 με 9 λεπτά. Βγάζουμε το ταψί από τον φούρνο και σερβίρουμε αμέσως.

Για τα ψητά τοματίνια:

  1. Βάζουμε σε ένα μικρό ταψί που έχουμε καλύψει με αντικολλητικό χαρτί τα τοματίνια και τα ραντίζουμε με λίγο ελαιόλαδο.
  2. Προσθέτουμε το θαλασσινό αλάτι,  τη ρίγανη και το σκόρδο και τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς μέχρι να μαλακώσουν και να αρχίσουν να ξεφλουδίζουν.

Και μην ξεχάσεις το ψωμάκι, θα σου χρειαστεί σίγουρα!

Ευγενία Τρούσα, Food blogger, Let’s Treat Ourselves

Διαβαστε επισησ

Τα σχολεία ξεκίνησαν και τα ταπεράκια γεμίζουν με εύκολα, νόστιμα & υγιεινά σνακ

Τι θα πάρουμε μαζί μας στο σχολείο; Συγκεντρώσαμε ιδέες για υγιεινά και νόστιμα σνακ που δίνουν ενέργεια και συμπληρώνουν ποιοτικά τα κυρίως γεύματα.

Mία σούπερ συνταγή για το κολατσιό στο σχολείο: Μπατζίνα με κατσικίσιο γιαούρτι

Γνωρίζεις τα οφέλη που σου προσφέρουν τα κατσικίσια γαλακτοκομικά προϊόντα; #allazoumesinithies και φτιάχνουμε με αυτά μία πεντανόστιμη μπατζίνα για το κολατσιό του παιδιού!

Τι θα φάμε την πρώτη μέρα στο σχολείο; Vegan μηλόπιτα χωρίς ψήσιμο!

Επιστρέφουν τα παιδιά στο σχολείο, επιστρέφει και ο πονοκέφαλος των μαμάδων για το κολατσιό των παιδιών. Εμείς, όμως, σου βρήκαμε την λύση!